Általános Szerződési Feltételek (www.irri.hu)

 

1. Általános Szerződési Feltételek

 

1.1.   Az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Vertical 2000 Bt. (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett internetes oldalon (a továbbiakban: „Honlap”, a www.irri.hu internetes webáruházban (a továbbiakban: „Webáruház”) történő vásárlás szabályait és a Honlapra látogatók, annak szolgáltatásait igénybevevő, illetve azon regisztrálók (a továbbiakban: „Felhasználó”, „Vevő”, „Vásárló”) jogait. Jelen dokumentum nem kerül dokumentálásra, iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, tehát a későbbiekben nem kereshető vissza.

Jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: „ÁSZF”) és a Jogi Nyilatkozatban nem szabályozott kérdéseire és azok értelmezésére a magyar jog törvényei az irányadók (különös tekintettel a 2013. évi V. törvény (Ptk.), a 2001. évi CVIII. törvény (Ekertv.), a 2005. évi CLXIV. törvény (Kertv.) és a 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)), a vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései kikötés nélkül is érvényesek.

Az ÁSZF a szabályzat elfogadásának napjától, 2015. december 15.-től lép hatályba egészen annak visszavonásáig. Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az Általános Szerződési Feltételeket, melyek esetleges módosítását a webáruházban, annak hatályba lépése előtt közzéteszi.

Ön a honlap használatával a szerződést elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

Az Általános Szerződési Feltételek elektronikus formában létező, magyar nyelven készült okirat, magatartási kódex a Szolgáltató tevékenységére, illetve a webáruházra nem vonatkozik.

A szerződéskötés nyelve magyar.

 

1.2.   A webáruházban a szerződő felek, Szolgáltató és Felhasználó termékek (ingó dolgok) egyedi adásvételére vonatkozó szerződést kötnek, melyek határozott időre szólnak, a Felhasználó által megrendelt termék(ek) tulajdonjogának adás-vételére jönnek létre, mely nem vonatkozik a Szolgáltató késedelmes-, hibás-, vagy nem teljesítésére, szerződésszegéséből adódó, illetve a Felhasználó jogérvényesítésére vonatkozó határidejére.

A Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre kell alkalmazni, vállalkozás-vállalkozás közötti jogviszonyra nem vonatkozik.

 

1.3.   Felhasználó és Szolgáltató között a webáruházban történő vásárlás esetén távértékesítési rendszer keretében, a felek egyidejű, fizikai jelenléte nélkül olyan fogyasztói szerződés jön létre, mely megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag a távollévők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszközt alkalmaznak, mely alkalmas a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére a szerződés megkötése érdekében (Például: internetes kapcsolattal ellátott elektronikai eszköz, számítógép, telefon, tablet).

Jelen ÁSZF-et Szolgáltató előzetesen, a távollevők közreműködése nélkül, egyoldalúan, általános szerződéskötés megkötésére határozta meg, melyet a szerződő felek személyre szabottan nem tárgyaltak meg.

 

1.4.   Kérjük, ha vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.irri.hu Webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával kivétel nélkül egyetért, és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. Felhasználók a Webáruház használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a Honlap használata során az ÁSZF rendelkezései az irányadók.

 

1.5.   Jogi Nyilatkozatunk elérhető honlapunkon, a http://irri.hu/content/2-jogi-nyilatkozat linken.

Adatvédelmi nyilvántartási számunk:     A kérelem feldolgozás alatt (NAIH)

2. A szerződés tartalma:

1. Általános Szerződési Feltételek

2. A szerződés tartalma

3. A Szolgáltató adatai

4. Forgalmazott termékek, szolgáltatások megnevezése

5. Fizetési lehetőségek, illetve szállítási módok

6. A vásárlás menete

7. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

8. A termékek kiszállítása

9. Szerzői jog

10. Fizetési lehetőségek és feltételek

11. Az elállási jogról

12. Jótállás és szavatosság

13. Jogviták, panaszok kezelése

1. sz. melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

 

3. A Szolgáltató adatai

 

A Szolgáltató adatai:

A Szolgáltató neve:                        Vertical 2000 Bt.

Székhelye:                                          1164 Budapest, Magtár utca 38.

Cégjegyzék száma:                        01-06-729642

Adószáma:                                        20598453-2-42

Kapcsolattartó neve:                     Tóth Dávid

Telefonszám:                                     0670/63-63-533

e-mail cím:                                         info@irri.hu

Számlavezető Pénzintézet:           Budapest Bank Nyrt.

Számlaszám:                                     10103056-70516700-01004005

Bejegyző Bíróság neve:                 Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adatvédelmi nyilvántartási szám:        A kérelem feldolgozás alatt (NAIH)

A szerződés nyelve:                         Magyar

 

 

A Tárhely-szolgáltató adatai:

Neve:                                                  Tárhelypark Kft.

Székhely:                                            1119 Budapest, Mohai köz 4.

Cégjegyzék szám:                           13-09-145888

Adószám:                                          23289903-2-13

Telefonszám:                                     061/400-41-40

e-mail cím:                                         info@tarhelypark.hu

 

A Szállító cég adatai:

Neve:                                                  Magyar Posta Zrt.

Székhely:                                            1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Cégjegyzék szám:                           01-10-042463

Adószám:                                          10901232-2-44

4. Forgalmazott termékek, szolgáltatások megnevezése

 

Webáruházunkban alumínium radiátorokat, illetve ezek telepítéséhez szükséges segédanyagokat, fűtéstechnikai termékeket forgalmazunk, illetve ezekhez kapcsolódó kivitelezési szolgáltatásokat nyújtunk Ügyfeleinknek.

 

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

-          Szórófejek

-          Vezérlő automaták

-          eső- és időjárás érzékelők

-          Szelepaknák

-          Szűrők

-          Mágnesszelepek

-          Vízmentes csatlakozók

-          Vezérlőkábel, elektromos kiegészítők

-          Csövek

-          Szerelvények

-          Tömítőanyagok

-          Mikroöntözés

-          Egyéb termékek

-          Szivattyúk

-          Kertépítés

-          Szerszámok öntözőrendszerekhez

-          További szolgáltatásaink

5. Fizetési lehetőségek, illetve szállítási módok

 

5.1.   A www.irri.hu öntözőrendszer webáruház, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll, ennek másolása, vagy terjesztése jogilag büntethető.

 

5.2.   Webáruházunk ügyfélszolgálata hétköznapokon 7:00 és 17:00 között áll az Önök szolgálatára az alábbi elérhetőségeken:

-         Levelezési cím: 1164 Budapest, Magtár utca 38.

-          Telefon: 0670/63-63-533

 

Rendeléseiket ugyanezen időszakban, hétköznap 7:00 és 17:00 között teljesítjük!

 

További elérhetőségeink:

e-mail: info@irri.hu

 

5.3.   Webáruházunk termékei online (Szállító által történő kiszállítással) és személyesen egyaránt megvásárolhatók, személyes átvételre 2 frekventált, budapesti helyszínen van lehetőség, Cégünk által történő visszaigazolása után.

 Lurdy házban:

1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14. (földszint, 184. sz. üzlet az Office Depot-val szemben)

Nyitvatartás:

Hétfő - Péntek: 10.00 - 19.00

Nyugati tér közelében:

1067 Budapest, Podmaniczky utca 43.

Nyitvatartás:

Hétfő: 12.00 - 18.00

Kedd - Péntek: 10.00 - 18.00

Termékeink feltüntetett árai tartalmazzák az ÁFA-t, tehát bruttó árak, a csomagolásra külön árat nem számítunk fel.

A házhozszállítás díját a termék ára nem tartalmazza, ezek költségei honlapunkon a „Szállítási költségek” menüpont alatt érhetők el.

Webáruházunk vásárlói nagykorú, cselekvőképes természetes, vagy jogi személyek lehetnek.

Szolgáltató kizárólag belföldön tudja teljesíteni a rendelést.

 

Webáruházunkban az alábbi kiszállítási módok érhetők el:

-          Ingyenes helyszíni átvétel (15 000 Ft feletti rendelés esetén)

-          Házhozszállítás előre utalás esetén

-          Házhozszállítás utánvéttel

-          Átvétel PostaPonton

-          Átvétel MOL PostaPonton vagy Csomagautomatánál

 

5.4.   Webáruházunkban termékeink nevét, gyártóját, részletes leírását, továbbá a termékekről képeket jeleníttet meg.

Figyelem! A termékek adatlapján feltüntetett képek eltérhetnek a valóságtól (akár színben, formában), bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget a megjelenített kép és a tényleges kinézet közötti eltérések, különbözőség miatt.

 

5.5.Szolgáltató köteles teljeskörű tájékoztatást adni a Felhasználóknak akciós árainak bevezetése során az akciós időszak időtartamáról és annak feltételeiről.

6. A vásárlás menete

 

Webáruházunkba (www.irri.hu) lépéskor Felhasználó a Főoldalról a „Termékek” menüpontra kattintva, vagy annak alkategóriáit kiválasztva kezdheti meg rendelését.

Az oldalon lehetősége van a kategóriákat kiválasztani, a termékeket ár- és név szerint rendezni, árut összehasonlítani, valamint kosárba helyezni (vásárlásra előkészíteni) a megvásárolandó termékeket.

Figyelem! Amennyiben kosárba helyez egy terméket, annak szükséges mennyiségét csak a későbbiekben, a „Fizetés” gombra kattintva, a rendelés összegzésénél tud megadni, akár az összes termék darabszáma módosítható azok kitöltése után a „Tovább a pénztárhoz gomb” megnyomásával!

Webáruházunkban az internetes vásárlás nincs regisztrációhoz kötve (Vendég vásárlás). Vásárlóink, de Felhasználói fiók is létrehozható személyes adatainak megadásával. A regisztráció során adatait eltároljuk, a megadott felhasználónévvel és jelszóval bejelentkezve adatait nem szükséges minden vásárlás alkalmával újra és újra megadnia.

Regisztráció során a következő adatokat szükséges megadnia Felhasználónak:

-          Keresztnév

-          Vezetéknév

-          e-mail cím

-          Jelszó

-          Cím, irányítószám, város, ország

-          Telefonszám

A következő adatokat nem feltétlenül szükséges Önnek megadnia, kijelölnie:

-          Titulus

-          Születési dátum

-          Cég neve (Amennyiben Cégként vásárol)

-          Feliratkozás hírlevélre és különleges ajánlatokra

A jelszónak legalább 5 karakter hosszúnak kell lennie, javasoljuk, hogy tartalmazzon kis- és nagybetűket és számot is tartalmazzon. Könnyen kitalálható, vagy személyhez fűződő (születési dátum, felhasználónévvel megegyező) jelszó nem ajánlatos.

Lehetőség van elfelejtett jelszó újraküldésére is, a regisztrációnál megadott e-mail címére egy új jelszót küldve tud ismételten belépni Felhasználói fiókjába, javasoljuk, hogy belépés után változtassa meg az adott jelszót. Szolgáltató a jelszavakat titkosított, hozzá nem férhető módon tárolja, melyet a Felhasználónak sem tudja megadni, ehelyett újabb jelszót küld.

A „Kosár” ikonra kattintva tudja ellenőrizni aktuálisan Vásárló az ő általa megrendelni kívánt termékeket, melyeket a „Kosár kiürítése” gombbal bármikor törölhet és újra kezdheti rendelését.

A „Fizetés” gombra kattintva kezdheti meg rendelését, összegzi a termékek mennyiségét, melyeket egyszerűen módosíthat. (01. Összegzés)

A „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával továbbléphet a bejelentkezéshez (amennyiben még azelőtt nem tette meg), majd a szállítási címek megadásához. (02. Bejelentkezés és 03. Cím)

Lehetősége van 2 címet - számlázási- és szállítási címet - is megadnia a Felhasználónak, illetve egyéb megjegyzés küldésére is a rendeléshez. Ezek megadása után kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

A következőkben a szállítási feltételek és fizetési lehetőségek közül választhat (04. Szállítás):

-          Átvételi ponton történő átvétel

-          Magyar Posta által történő kiszállítás

Továbbá el kell fogadnia a következőket a továbblépéshez:

„Megértettem és elfogadom a vásárlási feltételeket. (Vásárlási feltételek olvasása)

Amennyiben elfelejtett valamely terméket megrendelni, a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva bármikor visszaléphet és új terméket rendelhet Kosarához.

Magyar Posta által történő kiszállításra kattintva Felhasználó a következő fizetési lehetőségek közül választhat:

Fizetés előre utalással

Fizetés utánvéttel

Átvétel PostaPonton (PostaPont, MOL PostaPont, vagy Csomagautomata)

Megerősítem a rendelést gombra kattintva fejeződött be a rendelés folyamata, ezek után küldjük Önnek 48 órán belül a rendelést visszaigazoló e-mailt. (05. Fizetés)

Kérjük, amennyiben elírást, hibát, hiánytalanságot fedez fel megadott adatai áttekintése során, vagy több/kevesebb terméket rendelt, kérjük mihamarabb jelezzék ezt felénk megadott elérhetőségeinken, hogy a termék kiszállítása előtt tudjuk módosítani azokat.

Abban az esetben, amennyiben Ön az előre utalással történő fizetést választja, kérjük utalásnál tüntesse fel rendelésének számát a Közlemény rovatban.

A megrendelés elküldésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik.

Kérjük, csak abban az esetben rendelje meg a termékeket, amennyiben ki tudja fizetni annak árát és az azokhoz kapcsolódó költségeket. Az át nem vett, vagy visszaküldött csomagok esetén, annak újraküldését kizárólag a termékek ellenértékének és az azokhoz kapcsolódó költségek előre történő átutalása (kiegyenlítése) esetén áll módunkban ismételten elindítani.

7. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

 

A Felhasználók megrendeléseit munkanapokon 7:00 és 17:00 között dolgozzuk fel, személyes és automatizált eszközökkel, az esetlegesen előforduló leállások kivételével rendelés leadható az év bármely napján, a nap 24 órájában.

Leadott rendeléséről a megadott elektronikus levelezési címére visszaigazolást küldünk, melyet 48 órán belül szükséges a Felhasználónak megkapnia (akár spam-ként, kéretlen levélként), máskülönben Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség, vagy a szerződéses kötelezettség alól, tehát nem köteles a termék vételárát megfizetni, ide nem értve a Vevő által tévesen, pontatlanul megadott adatait (például elírt e-mail cím, vagy telefonszám), illetve levelezési rendszere, vagy annak telítettsége miatt fennálló kézbesítési problémákat.

Amennyiben Szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettségét nem tudja teljesíteni, a Vásárlót erről azonnal tájékoztatja és lehetősége szerint a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb nyolc munkanapon belül visszatéríti.

Szolgáltató kizárja felelősségét a gyártó, vagy más, rajta kívül álló okok miatti – előzetes bejelentés nélküli – változások miatt. Szolgáltató a már visszaigazolt rendelések visszautasítására fenntartja jogát, amennyiben a megrendelést nem tudja teljesíteni. A megrendelés részben történő teljesítésére csakis kizárólag a Vásárlóval való egyeztetés, konzultáció után kerülhet sor. A Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb nyolc munkanapon belül visszatéríti!

A délelőtt 10 óráig leadott rendeléseket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül teljesíti a Szolgáltató, amennyiben az Szolgáltatón kívül álló okból nem lehetséges.

8. A termékek kiszállítása

 

Szolgáltató a webáruházban eladásra kínált termékeink átvételére az alábbi lehetőségeket biztosítja:

-          személyes átvétel

 Lurdy házban:

1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14. (földszint, 184. sz. üzlet az Office Depot-val szemben)

Nyitvatartás:

Hétfő - Péntek: 10.00 - 19.00

Nyugati tér közelében:

1067 Budapest, Podmaniczky utca 43.

Nyitvatartás:

Hétfő: 12.00 - 18.00

Kedd - Péntek: 10.00 - 18.00

-          kiszállítás futárszolgálattal a Vevő által megadott helyszínre (fizetés előre utalással, vagy utánvéttel)

-          átvétel PostaPonton

-          átvétel MOL PostaPonton, vagy Csomagautomatánál

 

A termékek kiszállítását a Szolgáltatóval szerződött Szállító cég (MPL Futárszolgálat) teljesíti, teljeskörű titoktartási kötelezettség tudatában végzi, az adatok tárolása, kezelése és feldolgozása tekintetében.

Szolgáltató a Szállító cégnek a termékeket becsomagolva, a szükséges adatokat feltüntetve átadja, aki kiszállítja azt, a Vevő azonosítása és a vásárlói adatok ellenőrzése után a csomagot átadja és utánvétes fizetés esetén átveszi a termékek ellenértékét. Kiszállítás az ország bármely területére kérhető, a csomagok kézbesítését kizárólag belföldön áll módunkban teljesíteni.

Vásárláskor, amennyiben Vásárló a kézbesítés idején (munkanapokon 8:00 és 17:00 között) nem a lakcímén tartózkodik, megadhat szállítási címként munkahelyi, vagy olyan címet, ahol abban az időben nagy valószínűséggel tartózkodni fog. Kérjük, ha ezen adatokban változás történne, azt még a csomag feladása előtt szíveskedjenek jelezni, hogy módosítani tudjuk azt.

A Szállító cég adatai:

Neve:                                                  Magyar Posta Zrt.

Székhely:                                            1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Cégjegyzék szám:                           01-10-042463

Adószám:                                          10901232-2-44

Szállítási költségeink tartalmazzák a belföldre történő szállítás díját, melyek a következők:

-          Átvételi pontjainkon 15 000 Ft feletti rendelési összeg esetén, illetve bruttó 55 000 Ft rendelési összeghatár felett ingyenes kiszállítás, illetve átvételi lehetőség.

-          Házhozszállítás díja előre utalás esetén: 1 490 Ft

-          Házhozszállítás díja utánvéttel: 2 820 Ft

-          Átvétel PostaPonton: 1 283 Ft

-          Átvétel MOL PostaPonton, vagy Csomagautomatánál: 1 449 Ft

 

A termékek kiszállítása munkanapokon, a Szolgáltató általi visszaigazolást követő munkanapon kerül átadásra a szállító cégnek, de legkésőbb a Vevő rendelési végösszegének bankszámlánkra érkezését követően. Várható kiszállítás időpontja a megrendeléstől számítva átlagosan 3 nap. Szolgáltató a rendelést visszaigazoló e-mailben ideiglenes készlethiány esetén ettől eltérő teljesítési időpontot is megjelölhet.

A kiszállítás során, sikertelen kézbesítés esetén a Szállító cég felveszi Önnel a kapcsolatot egy újbóli kézbesítési időpont egyeztetése végett, majd megismétli azt a megbeszélt időpontban. Újabb, kétszeri sikertelen kézbesítés esetén az összes, emiatt felmerült költség megfizetését, rendezését követően ismételjük meg a kiszállítást. A Vevő miatt felmerült plusz költségeket Szolgáltató nem téríti vissza.

Ajánlott Vevőnek csomag kézbesítéskor a Szállító cég kézbesítőjének jelenlétében megvizsgálnia a kiszállított terméket, melyet sérülésmentesen, hiánytalan állapotban adunk fel. Vásárló a szállító cégnél tárolt, majd kiszállított csomagot, vagy terméket sérült állapotban átvenni nem köteles, erről jegyzőkönyv felvétele javasolt. Utólagosan, jegyzőkönyv nélkül történő panasz elfogadására Szolgáltató nem kötelezhető!

9. Szerzői jog

 

A www.irri.hu öntözőrendszer webáruház és annak tartalma, mint szerzői jogi mű szerzői jog védelme alatt állnak, Szolgáltató kizárólagosan jogosult az ebből eredeztethető vagyoni jogok gyakorlására.

Szolgáltató minden jogot fenntart Honlapja tartalmára, melyeken megjelenő bármely tartalmának, annak bármely részletének letöltése, feldolgozása, értékesítése és annak elektronikus tárolása tilos a Szolgáltató előzetes, írásban tett hozzájárulása nélkül. Az ebből eredő anyagi javak, piaci előny szerzése jogilag büntethető!

Szolgáltató előzetes, nem átruházható írásban tett, felhasználási engedélyével a webáruház tartalmát eredeti formában csakis eredeti formájában felhasználja (letöltés, nyomtatás). Harmadik félnek átadni, hozzáférést biztosítani azonban semmilyen formában nem engedélyezett. A felhasználási engedély a webáruház tartalmának egy eredeti példányának kezelését biztosítja.

Az említett adatok felhasználása és az ezekből eredő anyagi javak, illetve igazságtalan piaci előny szerzése miatt Felhasználó jogi felelősségre vonható!

10. Fizetési lehetőségek és feltételek

 

Felhasználót, mint vevőt, az adásvétel során a termék vételára, kiszállítás kérése esetén annak szállítási költsége és felmerülő többletköltsége (pl. terjedelmes csomag szállítása, kezelési költség) terhel, mely költséget Szolgáltató (illetve a kézbesítést végző cég) felé rendez.

Csomagolási díjat webáruházunk nem számol fel, az említett díjakon kívül Szolgáltató egyéb költséget nem számol fel. Az összesítő oldalon, illetve a visszaigazoló e-mailben feltüntetett összeg a tényleges végösszeget tartalmazza, Szolgáltató előleget Felhasználótól nem kér és nem is fogad el. Vásárlás során Vevő a Szolgáltatónál a vételár kiegyenlítésére fogyasztói kölcsön, részletfizetés, hitel nem vehető igénybe.

Webáruházunkban a feltüntetett árak bruttó – általános forgalmi adóval növelt - árak, melyek egy darab, vagy egy folyóméternyi egységre vonatkoznak és magyar Forintban értendők.

Nem készpénzes fizetés során a Vevő pénzintézete banki, tranzakciós, vagy egyéb költségeket számolhat fel!

Webáruházunkban a Vevő a következő fizetési lehetőségekkel élhet:

- helyszíni fizetés készpénzben

- Fizetés előre utalással (Kérjük a Közlemény rovatban feltüntetni rendelésének számát!)

- Fizetés készpénzzel, vagy bankkártyával Postaponton, vagy Csomagautomatánál

- Postai utánvét fizetése készpénzzel, vagy bankkártyával

 

Az előírt adattartalmú számlát a számviteli- és adójogszabályoknak megfelelően a számlát Szolgáltató a Vevő e-mail címére küldi a megadott elektronikus levélcímére (e-mail cím) elektronikus számlaként.

Amennyiben jelen dokumentumban feltüntetett fizetési határidőn belül nem egyenlíti ki a termék vételárát, megrendelését töröljük.

11. Az elállási jogról

 

Webáruházunkban bármely termék megrendelése során Vevőnek a szerződés megkötésének (rendelés leadása) időpontjától a termék átvételéig bármikor, a termék átvételétől számított 14 napon belül elállhat, annak indoklása nélkül. Szolgáltató ezen felül további 16 napot biztosít Vásárlónak arra, hogy éljen elállási jogával, tehát webáruházunkban Önnek 30 napja van elállnia a vásárlástól (további 14 napja pedig a termék visszajuttatására).

Az elállás történhet elektronikus levélcímre történő üzenet küldésével, illetve postacímre címzett levél formájában, a megadott határidő lejárta előtt feladva, címezve. (A feladás, elküldés dátumának szükséges 30 napon belül lenni)

Az elektronikus formában megküldött, hiánytalanul kitöltött elállási nyilatkozatot haladéktalanul, de legkésőbb 2 munkanapon belül visszaigazolja.

Honlapunkon megtalálható Elállási Nyilatkozatunk jelen dokumentum végén, az 1. sz. mellékletben, vagy az alábbi linken:

Elállási Nyilatkozat minta

Elállás esetén Vásárló köteles visszajuttatni a szóban forgó terméke(ke)t Szolgáltató részére, az ÁSZF-ben megjelölt székhelyére legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől 14 munkanapon belül. Vásárlót terhelik a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerülő költségek, más, egyéb költséggel nem terheli. Szolgáltató köteles haladéktalanul, de legkésőbb 14 munkanapon belül megtéríteni a termék vételárát, továbbá annak megfizetett szállítási és kezelési költségét. A termék mindaddig visszatartható Szolgáltató által, amíg Vásárló azt hiánytalan állapotban vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta annak elküldését, a két időpont közül a korábban történő időpontot szükséges figyelembe venni. A termék visszaszolgáltatása során ugyanaz a fizetési mód alkalmazandó, mint amilyen módot a vásárlás során a Vásárló alkalmazott.

Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítését követelheti a Vásárlótól, amennyiben a termék értékcsökkenése nem a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához feltétlenül szükségszerű-, hanem azt meghaladó használata során következett be.

12. Jótállás és szavatosság

 

12.1. Jótállás

Vevő Szolgáltatóval szemben igényét érvényesítheti, melyek a következők:

-          javítás, csere (kivéve annak lehetetlenségét, vagy aránytalan többletköltséggel járó javítás)

-          ellenszolgáltatás arányos leszállítása

-          a Szolgáltató költségére történő javítás, vagy Vásárló által történő kijavítás

-          elállás a szerződéstől

 

A nálunk vásárolt termékekre egységesen, a kötelező 1 év jótállást, garanciát vállalunk, kivétel ez alól a 2, 3 és 5 év gyártói garanciához sorolható termékei.

A gyártók által vállalt garanciák az alábbi linken érhetők el:

http://alurad.hu/

Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a javítás, vagy csere legkésőbb 15 napon belül megtörténjen.

A jótállás részletes feltételeit az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza.

Szolgáltató köteles a jótállás időtartama alatt jelen dokumentumban foglalt feltételek szerint a hibás teljesítésért felelni, kivéve, ha bizonyítja, hogy a hiba a rendelés teljesítése után keletkezett.

A jótállási jegy a jótállási határidőn belül érvényesíthető, a határidő a termék Vevőnek történő kézbesítésétől, Szolgáltató által telepített, beüzemelt termék üzembe helyezésének napjától kezdődik. Jótállási igény a jótállási jegy, - vagy amennyiben Szolgáltató elmulasztja a jótállási jegy eljuttatását a Vásárló részére, abban az esetben a termék(ek) ellenértékének befizetéséről szóló dokumentum – birtokában érvényesíthető. Tehát ha a kézbesített csomagban nem talál, vagy személyes átvétel során nem kap Jótállási jegyet (nem csomagolt, ömlesztett áruk esetében), abban az esetben a számla szolgál Jótállási jegyként.

Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, viszont Vásárlót a jótállásból fakadó jogok megilletik.

Jótállási időn belül, amennyiben Szolgáltató nem tesz eleget, Vásárló jótállási igénye a határidő elteltétől 3 hónapig továbbra is érvényesíthető, a határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállás a termék átruházása esetén is érvényesíthető Szolgáltatóval szemben.

 

12.2. Kellékszavatosság

 

Vevő Szolgáltatóval szemben – hibás teljesítése esetén – kellékszavatossági igényét érvényesítheti, melyek a következők:

-          javítás, csere (kivéve annak lehetetlenségét, vagy aránytalan többletköltséggel járó javítás)

-          ellenszolgáltatás arányos leszállítása

-          a Szolgáltató költségére történő javítás, vagy Vásárló által történő kijavítás

-          elállás a szerződéstől

Választott kellékszavatossági jogáról Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét a Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a javítás, vagy csere legkésőbb 15 napon belül megtörténjen.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 2 hónapon belül jelezni Szolgáltató felé. Vásárló a szerződés teljesítésétől számított 2 év elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vertical 2000 Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Amennyiben a termék meghibásodását a Vásárló általi karbantartási kötelezettség elmulasztása idézte elő, annak felmerülő költségeit a közrehatás arányában a Vevő köteles viselni, ha Vásárló a karbantartás módját ismerte, vagy Szolgáltató tájékoztatási kötelezettségét hiánytalanul teljesítette.

 

12.3. Termékszavatosság

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Vásárló - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy amennyiben nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti, az említett határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Vásárló termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Vásárló a jótállási és szavatossági igényét a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a Szolgáltatóval, vagy gyártóval közölni.

 

13. Jogviták, panaszok kezelése

 

Termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatosan megadott telefonszámunkon (06/70 63-63-533), valamint elektronikus levelezési címünkön (info@irri.hu) tud elérni minket!

Panasz esetén Szolgáltató lehetőleg azonnal kivizsgálja és orvosolja a szóban forgó problémát, amennyiben ez nem lehetséges, vagy Vásárló nem ért egyet annak kezelésével, jegyzőkönyvet veszünk fel az adott esetről. A jegyzőkönyv másolati példányát írásban történő válaszunkkal együtt, a panasz beérkezését tekintve legkésőbb 30 napon belül.

Jogvita esetén Vásárló Békéltető Testülethez fordulhat, akiknek célja Szolgáltató és Vásárló közti vitás ügy rendezésének kezdeményezése, vagy az ügy eldöntése.

 

Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testület elérhetősége:

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: 06/1 488-21-31

Fax száma: 06/1 488-21-86

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap címe: http://www.bekeltet.hu

 

Szolgáltató az esetleges jogvitákat elsődlegesen peren kívül próbálja rendezni, viszont a Békéltető Testület döntésének általánosan nem vetjük alá magunkat.

 

Felhasználók személyes adatainak kezelésével kapcsolatos panaszokkal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhatnak:

 

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Postacíme: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Címe: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefonszáma: 06/1 391-14-00

Fax: 06/1 391-14-10

Honlap címe: http://naih.hu

 

Szolgáltató és Vásárló kikötik a megegyezéssel 30 naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve a Budapest Környéki Törvényszék illetékességét.

Vásárló igényeinek érvényesítése céljából, valamint adatkezeléssel összefüggő jogvita esetében a Bírósághoz is fordulhat:

 

Budapest Környéki Törvényszék

Postacíme: 1443 Budapest, Pf. 175.

Címe: 1146 Budapest, Thököly út 97-101.

Központi telefonszáma:  06/1 467-62-00

E-mail címe: birosag@budapestkornyekit.birosag.hu

Elnök: Dr. Hilbert Edit

Honlap címe: http://birosag.hu

 

Melléklet:

  1. sz. melléklet: Elállási/Felmondási Nyilatkozat minta

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza postai úton, vagy elektronikus formában az info@irri.hu e-mail címre)

 

Címzett:

Vertical 2000 Bt.

Budapest

Magtár utca 38.

1164

 

Alulírott, …………..……………………………, kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása:

(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén szükséges)

 

Kelt: